Wednesday, February 5, 2025 3:06:17 PM

Betaalstatus verkoopfacturen wijzigt automatisch

4 years ago
#1943 Quote
Wij gebruiken bij de betaalstatus enkel "onbekend" als facturen nog niet betaald zijn of "geheel betaald" als facturen betaald zijn. De rest van de mogelijkheden gebruiken wij niet. Zo blijft het lekker overzichtelijk voor ons.

Echter tot onze verbazing verandert de betaalstatus af en toe ineens en staan er een behoorlijk aantal willekeurige facturen op "gedeeltelijk betaald"

Heel vervelend want dan moet ik alle facturen die op gedeeltelijk betaald staan checken of ze wel dan niet betaald zijn.

Wij weten niet waardoor dit gebeurt.

Kan hier naar gekeken worden en er wat aan gedaan worden.
0
4 years ago
#1944 Quote
Dit wordt automatisch ingesteld obv afgeletterde bedragen. factuur 100 euro, afgeletterd 10 euro=> gedeeltelijk  betaald. 100 euro afgeletterde => geheel betaald
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
#1950 Quote
Ik kan betaalstatus dus niet gebruiken voor betalingen
0
4 years ago
#1951 Quote
dan kun je beter de 'custom status' gebruiken en daarvoor zelf je drietal betaalstatussen vastleggen bij het documenttypen in 'instellingen' (onder puntcomma-gescheiden statussen)
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
#1954 Quote
ok dan zal ik dat doen
0