Ik vond het begin 2019 vervelend omdat ik het niet gewend was.
Maar omdat je met nagatieve voorraad niet kunt doorboeken houd je wel veel beter de vinger aan de pols.
Vraag was eind 2019 wat te doen met webshopleveringen welke in backorder staan maar wel door mijn klant betaald zijn maar nog niet geleverd door mijn leveranciers.
Wat voor elende was dat dan? Ik herinner me dat jouw voorraadwaarde erg afweek van je voorraadaantallen x kostprijs maar de oorzaak daarvan was onbekend
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
"Vraag was eind 2019 wat te doen met webshopleveringen welke in backorder staan maar wel door mijn klant betaald zijn maar nog niet geleverd door mijn leveranciers."
Voor dat soort situaties heb je dus weer wel de 169 nodig zodat je wel je omzet kunt doorboeken bij nog niet geleverde voorraad.
Mijn voorstel zou zijn dat je toch naar 170 overstapt en dat je medio 2020 de ijzeren voorraad erbij gaat betrekken om de 'vinger aan de pols ' van de werkelijke voorraadwaarde te houden.
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"