Wednesday, February 5, 2025 6:07:46 PM

Korting

5 years ago
#578 Quote
Hoi,

Ik moest offerte maken nu kom ik er achter dat het systeem geen automatische korting berekend wat hij eerder wel deed.

Artikel is normaal 10.95 ik wil hem verkopen voor 9.95 berekende hij zelf het kortingspercentage in de oudere versie.

Nu kan ik alleen maar 10.95 ingeven of 9.95 of ik moet zelf het kortingspercentage eerst gaan zitten uitrekenen.

Kan die automatische berekening er weer in voor inkoop en verkoop.

Eric
0
5 years ago
#579 Quote
De korting kun je berekenen door de documentregels te selecteren (ctrl+a) en met rechtermuisknop de Kortings-optie aan te klikken.

Deze functie is namelijk zo omvangrijk geworden dat het doorrekenen van de korting bij opslaan van documenten en bij het toevoegen van een documentregel te lang ging duren. Daarover waren meerdere klachten gekomen.
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
#580 Quote
Ik zal uitzoeken of ik het conditioneel terug kan krijgen. Bijv. middels een checkbox waarbij de optie aan/uit gezet wordt
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"