Ik heb een vraag: is er een mogelijkheid om pin betalingen via bv sumup te verwerken in het systeem? (Pdf afschriften ook inlezen?) Ik heb dat sinds kort en zit nog te zoeken hoe ik dat moet verwerken in mijn administratie. Gebruikt iemand dat en wil die mij vertellen hoe ze dat doen?
Om sumup transacties op te nemen in je boekhouding kun je een bankboek gebruiken dat je speciaal voor Sumup reserveert.
Met behulp van de Young Living plugin kun je snel en foutloos een nieuw bankboek toevoegen.
Heb je geen YL plugin dan dien je een Sumup bankjournaal te maken, een Sumup bank grootboek en deze onderling te koppelen.
Vervolgens voer je periodiek de ontvangsten vanaf je PDF in op het Sumup bankboek. Daarna letter je die ontvangsten eventueel af tegen de bonnetjes die je in NopFinance gemaakt hebt.
Maak je geen bonnen of facturen in NopFinance? Boek dan de transacties direct naar je opbrengstrekeningen en splits de ontvangsten zelf in omzet en btw.
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
De Young Living plugin is in de huidige versie verwijderd omdat we nog niet kunnen garanderen dat deze goed zal functioneren met de BTW verlegd op de inkopen en de wel/niet btw afdracht op de commissies.
We gaan de plugin in de volgende versie weer toevoegen maar ik wil hem eerst nog eens goed aan de tand voelen.
nb. De mogelijkheden om een bank toe te voegen en om een openingsbalans te maken zijn van de Young Living plugin naar de algemene onderdelen van NopFinance gegaan. Deze functies zijn te algemeen om aan een specifieke doelgroep te koppelen.
De volgende versie is de 0.34.x die in de loop van volgende week uitkomt.
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"