Sunday, May 11, 2025 11:53:23 PM

probleem kortingen

4 years ago
Na update 9-6-2020 gaat het mis met de kortingen.in de offerte staan de kortingen goed en als ik ze naar factuur sleep zijn de kortingen weg en staat alles op 0%.
voor de update ook problemen ondervonden waaronder korting op een statiegeld artikel waar ik wel een vinkje heb gezet bij nooit korting toepassen.overigens werkt dat vinkje volgens mij op geen enkel artikel.
Ook neemt het systeem bij een bestelling de korting van de klant mee ipv mijn inkoop van die leverancier zonder korting.
Graag toch spoedig een oplossing voor deze problemen vanwege het feit dat dit me veel tijd kost elke factuur te moeten wijzigen en nakijken.
0
4 years ago
mbt
"Na update 9-6-2020 gaat het mis met de kortingen.in de offerte staan de kortingen goed en als ik ze naar factuur sleep zijn de kortingen weg en staat alles op 0%."

Dit is opgelost in 1.1.8.1

"voor de update ook problemen ondervonden waaronder korting op een statiegeld artikel waar ik wel een vinkje heb gezet bij nooit korting toepassen.overigens werkt dat vinkje volgens mij op geen enkel artikel."

Ik heb hier met 1.1.8 geen problemen mee maar begrijp uit jouw tekst dat je hier voor de update problemen mee had en nu niet meer?

"Ook neemt het systeem bij een bestelling de korting van de klant mee ipv mijn inkoop van die leverancier zonder korting."

Ik heb hier een vraag over:

Ik kan
1) automatisch de beste korting toepassen obv van de kortingsregels die ingevoerd zijn
of
2) De korting altijd op 0% zetten

Ik kan niet inschatten wat de beste aanpak is voor de praktijk. Dus graag hier zsm een reactie op!
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
misschien handig dat je een keertje meekijkt hoe wij werken.en waar we tegen aan lopen anders word het heel veel over en weer mailen.
bij mij werkt de korting niet en ik weet niet waardoor dit komt.dat dit bij jou wel werkt dat is mooi.dan moet het op te lossen zijn.
zullen we een teamviewer of skype afspraak maken ?
0
4 years ago
Prima. Stuur maar even een tijd door. Ik ben tussen 09.00 en 11.00 op kantoor en vanaf 13.00 u ook weer
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
super zullen we 10;00 afspreken ? heb je mijn Skype
0
4 years ago
Ik heb geen Skype. Als je rond 10.00 een TV code stuurt naar info@nopfinance.com dan meld ik me.
0
4 years ago
doe ik dat
0
4 years ago
1.1.8.1 is uitgegeven
0