Saturday, May 10, 2025 6:03:29 AM

controle op dubbele barcode

4 years ago
#841 Quote
Hoi,

is het mogelijk het systeem een melding te laten geven wanneer je bij het aanmaken van een nieuw artikel een barcode gebruikt die al in gebruik is bij een ander artikel?

het komt een enkele voor dat wanneer je bij het afrekenen in de kassa een stapeltje artikelen achter elkaar scant dit niet goed blijkt te zijn gegaan omdat het artikel met de dubbele barcode de boel op heeft gehouden en dat er een keuze gemaakt had moeten worden.

dat is vooral onhandig wanneer je ondertussen ook al begonnen met het inpakken van de cadeautjes en je in het ergste geval een en ander weer moet uitpakken en weer opnieuw kan beginnen.
0
4 years ago
#842 Quote
Als dit voor het kassasysteem van cDGo is dan kun je je beter tot hem wenden. De kassa is nl geen onderdeel van standaard NopFinance.
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
#843 Quote
de kassa is gekoppeld aan de database van NopF.
daarom zou ik het handig vinden wanneer daar al een controle op de dubbele barcodes kon plaatsvinden.
0
4 years ago
#844 Quote
Dus als ik het goed begrijp wil je een controle op dubbele ean codes tijdens het invoeren van een product in NopFinance?
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"
4 years ago
#845 Quote
ja, dat klopt
0
4 years ago
#846 Quote
Prima. Ik voeg een controle knop toe achter het invoerveld voor de GTIN/EAN/ISBN code waarmee de code groen wordt als deze uniek is en rood wordt als deze door een ander product wordt gebruikt.

Hetzelfde doe ik voor de Interne GTIN/EAN code
0
4 years ago
#847 Quote
top service!  wat goed dat dat zo snel kan!
0
4 years ago
#848 Quote
1.1.8.3, volgende week vrijdag komt die uit
0