Saturday, November 23, 2024 10:58:23 AM

Update

6 years ago
#76 Quote
Wanneer ik nieuwe artikelen in artikelbeheer toevoeg en er komt een update van NopFinance, overschrijft die dan alles? Ben ik dan mijn instellingen kwijt?
0
6 years ago
#83 Quote
Nee hoor!

Wat doet NopFinance dan wel bij een update?

1. Als er veranderingen of uitbreidingen zijn aan de wijze waarop gegevens worden opgeslagen dan zal bij het starten de database automatisch omgezet worden.

2. Als er een nieuwe productlijst wordt ingelezen dan worden de nieuwe producten toegevoegd en de bestaande producten krijgen nieuwe inkoop en verkoopprijzen.

3. Als er een update op je administratiesjabloon* is dan wordt je administratie uitgebreid met nieuwe rekeningen, btw tarieven, producten, schermindelingen etc.

NB: NopFinance maakt altijd automatisch een backup voordat een update doorgevoerd wordt! Dat is niet uit te zetten.

*Iedere Young Living administratie is opgezet volgens een standaard Young Living sjabloon. In de toekomst zul je bij het opstarten een melding krijgen dat er nieuwe informatie in het sjabloon zit en dat je kunt updaten....in de toekomst...
0
"In an age where information is abundantly available, it is no longer enough to possess it. You have to act on it!"